🚚INGYENES SZÁLLÍTÁS 15 990 Ft feletti online vásárlás esetén! A termékeket a kézhezvételtől számított 100 napon belül visszaküldheti nekünk.

A kezdeti víziótól a nemzetközi sikerig

Az 1999-ben alapított Atlas For Men márka figyelemre méltó fejlődésen ment keresztül. Egy francia kisvállalkozásként indult, amely hamarosan európai terjeszkedésbe kezdett. A történetét fontos mérföldkövek teszik emlékezetessé. Bemutatjuk, hogyan tudta a márka úgy alakítani a kínálatát, hogy hűséges vásárlói kört építsen ki és új piacokat hódítson meg, miközben hű maradt kalandvágyó szellemiségéhez.

 

A legelső termékek

A vállalati működés központjában kezdetben egy hosszú és összetett tervezési folyamat állt, amelynek célja az egyedi márkaidentitás kialakítása volt. Az első katalógusok, bár kevésbé voltak terjedelmesek, mint a maiak, tematikus kollekciókat kínáltak. Erre kiváló példa a western stílusjegyében készült katalógus, amelyet jellegzetes kiegészítői tettek különlegessé.

Az ügyféligények jobb megértése érdekében a márka otthonaikban kereste fel az ügyfeleket. Ez a megközelítés feltárta a vásárlási motivációk sokféleségét: a vonzó áraktól kezdve a márka világával való erős azonosulásig, különösen a magányos kalandor képével.

Az idő múlásával az Atlas For Men folyamatosan fejlesztette kollekcióinak dizájnját, miközben bővítette a méretválasztékot, hogy minél szélesebb körhöz szólhasson. Az ügyfelek igényeinek szem előtt tartása, párosulva kiváló ár-érték aránnyal, erős érzelmi kötődést váltott ki a vásárlók körében, ami egy máig tartó, erős kapcsolatot eredményezett.

Az európai terjeszkedés

Az Atlas For Men számos kulcsfontosságú lépést tett meg fejlődése és nemzetközi terjeszkedése során. Két különösen jelentős év 2008 és 2016 a márka növekedése és stratégiájának alakulása szempontjából.

2008: piacnyitás Németországban

A 2008-as év fordulópontot jelentett a vállalat számára, amikor megkezdte működését Németországban. Ez az ország híres a szabadtéri tevékenységek iránti szeretetéről, így jelentős kihívást és hatalmas lehetőséget adott egyben. A német piac megnyitása az egyik legfontosabb célkitűzés volt a vállalat számára, ami óriási előrelépést jelentett a nemzetközi terjeszkedésében.

A német vásárlók kedvelik a túrázást és a funkcionális ruházatot, így gyorsan megszerették az Atlas For Men termékeit. A siker azonban nem érkezett önmagától. A helyi fogyasztói szokások apró különbségeket mutattak a vásárlói preferenciákban. A fogyasztók például hajlamosabbak voltak élénk színű parkákat választani, és nagyobb érdeklődést mutattak a sportruházat, különösen a melegítőnadrágok és a síparkák iránt.

Mindezek ellenére nyilvánvalóvá vált, hogy az Atlas For Men üzleti modellje nemzetközi környezetben is megállja a helyét: a sikeres termékek és a kereskedelmi kudarcok nagyrészt hasonlóak voltak mindkét országban, ami megkönnyítette a készletek kezelését és a kollekciók tervezését.

2016: a cseh piac robbanásszerű növekedése

A 2016-os év váratlan fordulópontot jelentett, mivel kiemelkedően sikeresen indult a márka tevékenysége Csehországban. Ellentétben a várakozásokkal, a cseh piac azonnal jövedelmezőnek bizonyult, még az ügyfélszerzés kezdeti szakaszában is.

Az eredmények annyira lenyűgözőek voltak, hogy máig meghatározó pillanatai a cég történetének. Bár az évek során az eredmények némileg csökkentek, Csehország továbbra is erős piac maradt az Atlas For Men számára.

Ez a rendkívüli siker bebizonyította, hogy a vállalat képes az új piacokhoz való gyors alkalmazkodásra, bevált üzleti modelljével.

A két kulcsfontosságú év jól illusztrálja a márka sikeres nemzetközi terjeszkedési stratégiáját, amely a piacok közötti hasonlóságokat használta ki, miközben alkalmazkodott a helyi sajátosságokhoz. Ez a stratégia lehetővé tette, hogy az Atlas For Men tovább növekedjen, még akkor is, amikor egyes piacok nehézségekkel küzdöttek.

Sokszínű csapat 

A nemzetközi terjeszkedés hatással volt a csapat összetételére is. Az egyes országokban végzett tevékenységek menedzseléséhez az Atlas For Men helyi szakértőket és a célországból származó munkatársakat alkalmazott, akik mélyreható ismeretekkel rendelkeznek a lokális piacról.

Ma az Atlas For Men 14 nemzetközi piacon van jelen, beleértve olyan országokat, mint Magyarország, Szlovákia, az Egyesült Királyság, Kanada, az Egyesült Államok, Lengyelország, Csehország, Hollandia, Ausztria és Svájc. A nemzetközi csapatok a párizsi irodában dolgoznak együtt - ahol több mint 20 nemzetiség képviselteti magát, - hogy a márkát világszerte népszerűsítsék.

Fejlődés és ambíciók

A cég ügyfélkörének építése gondosan megtervezett toborzási és fidelizációs stratégiával történt. Az eredetileg évente két kampányra korlátozódó toborzó tevékenység napjainkban a teljes évet átszövi, különösen négy kulcsfontosságú időszakra összpontosítva. Ez a megközelítés lehetővé tette az ügyfélkör jelentős bővítését.

Az Atlas For Men növekedése nemzetközi terjeszkedéssel társult, kezdve Belgiumban 2005-ben, majd 2008-tól Németországban, ezt követően pedig majdnem minden évben új piacok megnyitásával folytatódott.

Ma a vállalat továbbra is virágzik, ami az alapító csapat vízióját és kitartását bizonyítja. A márka fejlődött, de hű maradt alapvető koncepciójához: minőségi és funkcionális kültéri ruházat kínálata férfiak számára. A kezdeti nehézségektől a jelenlegi állapothoz tartó út egy történet az innovációról, a kitartásról és a vásárlói igények mély megértéséről. Az Atlas For Men márka sikere alátámasztja a világos vízió, a minőség és a vásárlói elégedettség iránti elkötelezettség fontosságát.

    Válassza ki a méretét