Az Atlas For Men 25. évfordulóját ünnepli! 1999 óta azon dolgozunk, hogy minden természetkedvelő számára, ruhamérettől és anyagi lehetőségektől függetlenül, elérhetővé tegyük a szabadban töltött idő örömét. 
Merüljünk el együtt az elmúlt 25 év történetében, és elevenítsük fel az Atlas For Men útját, amely már az első pillanattól kezdve valódi kalandnak bizonyult!

1999-ben Marc Delamarre, az Atlas For Men vezérigazgatója, belevágott egy elképesztő vállalkozói kalandba, amely az Atlas For Men márka megalapításával járt.

Kezdetektől fogva egy világos vízió lebegett a szemei előtt: egy természet által inspirált univerzum létrehozása, amely kedvező árú ruhákat és kiegészítőket kínál férfiaknak, ruhatáruk minden igényét kielégítve.

Az első 16 oldalas katalógusoktól a mai, terjedelmesebb kollekciókig, az Atlas For Men az idők során folyamatosan fejlődött, ügyfelei értékes visszajelzéseit szem előtt tartva. A vásárlói kör igényeinek figyelembe vétele, mely kiváló ár-érték aránnyal párosult, szoros kapcsolatot hozott létre a vevőkkel, amely a mai napig fennáll.

25 évvel alapítása után, az Atlas For Men továbbra is megtestesíti azt a kalandvágyó szellemet, amely már a kezdetektől fogva vezérelte.


Az Atlas For Men márkát ikonikus darabjai teszik egyedivé, melyek közé tartoznak a dzsekik, a parkák, a polárfelsők és a kockás ingek. 
25 év alatt ezek a bestseller termékek folyamatos fejlesztésen estek át: a dzsekik stílusa kifinomultabb lett, a parkák praktikusabbá és hatékonyabbá váltak, míg a polárfelsők és ingek új színekkel bővültek.
Ezek a ruhák, amelyek nagy népszerűségnek örvendenek a vásárlóink körében, minden évszak kollekcióit végigkísérik. A termékek stílusának innovációja során fontos szempont volt esszenciájuk megőrzése, melyek a darabok sikerét eredményezték. Így jöttek létre olyan időtlen modellek, amelyek tökéletesen ötvözik a kényelmet és az esztétikát.
Bestseller termékek
Nemzetközi terjeszkedés


Az évek során az Atlas For Men néhány alkalmazottat foglalkoztató kisvállalkozásból, 14 ország piacán működő márkává nőtte ki magát, amely az európai és az amerikai kontinensen egyaránt jelen van.
Az Atlas For Men nemzetközi terjeszkedése 2005-ben Belgiumban kezdődött. Majd 2008-ban következett Németország, amely komoly kihívást jelentett a márka számára. Ezután Svájc, Ausztria, Hollandia, Lengyelország, Csehország, Szlovákia, az Egyesült Királyság, Magyarország, végül pedig Kanada és 2021-ben az Egyesült Államok. 
Napjainkban a nemzetközi csapatok Párizsban található irodánkban dolgoznak együtt azon, hogy a márkát világszerte népszerűsítsék.
A márka születése
Sikertörténet
Bestseller termékek
Sziklás-hegység kollekció

    Válassza ki a méretét